Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu
Herb Gminy Dolsk
s1

Zgłoszenie pobytu stałego

Artykuł

I Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony i podpisany odpowiedni formularz meldunkowy z potwierdzeniem pobytu w lokalu/domu dokonanym przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
  2. Potwierdzenia pobytu dokonuje się w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia.
  3. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość;
  4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (do wglądu). Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być: wypis (odpis) z księgi wieczystej, akt notarialny, umowa najmu, decyzja administracyjna lub inny dokument potwierdzający prawo do lokalu;
  5. W przypadku zgłoszenia zameldowania przez pełnomocnika dodatkowo pisemne pełnomocnictwo do zameldowania oraz dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości pełnomocnika.

II Opłaty

Nie pobiera się.

III Termin załatwienia sprawy

Zameldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego.

IV Tryb odwoławczy

Brak.

V Uwagi

  • Organ dokonujący zameldowania na pobyt stały wydaje z urzędu osobie zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.
  • Zameldowania i wymeldowania można również dokonać przez Internet. Konieczne jest posiadanie profilu zaufanego, certyfikatu kwalifikowanego albo e-dowodu (jeśli jesteś obywatelem polskim). Pozwalają one potwierdzić tożsamość.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.